Četvrtak, 4 Decembra, 2025
DRWO.ba
Description of the image
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
DRWO.ba
No Result
View All Result
Home Proizvodnja

Skule, igračke za bijeg od plastičnog djetinjstva

"Skule su bile sinonim za nešto sto nam više ne treba, ali s našim SKULAMA će djeca da se educiraju, zabave i razvijaju i, ono što je za nas najvažnije, i buduće generacije će moći da se igraju njima“, ističu Mirzana Omerović Muhić i Elida Muhić, osnivačice brenda

Pit.ba Redakcija
11/07/2024
Proizvodnja
Vrijeme čitanja:3 min
0
Skule, igračke za bijeg od plastičnog djetinjstva
21
SHARES

Škodljivost plastike i njezin negativan utjecaj na zdravlje ljudi i planete odavno već nije kontroverza: neosporni su i dokazani. Najviše plastike, ipak, naći ćemo u dječijim sobama!

Roditelji, a i svi ostali koji djecu žele obradovati, brinući pritom o njihovom zdravlju, često su u potrazi za igračkama – edukativnim i zanimljivim, neškodljivim i trajnim, održivim. Odnedavno, na bosanskohercegovačkom tržištu tu je prazninu ispunio domaći brend zabavnog i pamtljivog naziva, Skule.

Mirzana Omerović Muhić i Elida Muhić, suosnivačice i suvlasnice brenda Skule / FOTO: Ljubaznošću M. Omerović Muhić

Skule su igračke namijenjene bebama i djeci predškolskog uzrasta, osmišljene i izrađene s ciljem da podstaknu dječiju maštu, ali i promiču održiv način života i promišljene izbore. Posao je iznikao iz roditeljske svjesnosti, a Mirzana Omerović Muhić i Elida Muhić, suosnivačice i suvlasnice brenda, u svakom drvetu prepoznaju vrijednost i mogućnost za kreativnost.

Inspiraciju i vodilju našle su u prirodi. „Na umu nam je bio proizvod koji je nastao od prirode i koji će se vratiti prirodi ni na koji način ne ugrožavajući naš ekosistem. Održivost je ono čemu težimo, a ovako je i nastao naziv brenda. Dosad, skule su bile sinonim za nešto sto nam više ne treba, ali s našim SKULAMA će djeca da se educiraju, zabave i razvijaju i, ono što je za mene najvažnije, i buduće generacije će moći da se igraju njima“, govori Mirzana Omerović Muhić.

Proizvod koji je nastao od prirode i koji će se vratiti prirodi ni na koji način ne ugrožavajući naš ekosistem / FOTO: Ljubaznošću M. Omerović Muhić

U savremenom dobu, djeca su od rođenja okružena tehnologijom i uređajima. Prirodni materijali, međutim, ne gube na važnosti pa su igračke od drveta – koje omogućavaju kombiniranje i manipulaciju, gradnju i vizualiziranje, planiranje i projiciranje – upravo način da djeca održavaju kontakt s prirodom, zabavljaju se, ali i učenjem rastu.

Omerović Muhić ističe: „Drvene igračke na poseban način podstiču maštu najmlađih, odvlače im pažnju od digitalnih uređaja dok sami stvaraju zanimljive igre i priče s drvenim prijateljima. Sve igračke iz kolekcije dizajnirane su da stimulišu finu motoriku najmlađih, doprinose dobroj koordinaciji ruku i očiju, te podstiču prostorno razmišljanje. Kakve god avanture mališani smisle, naše drvene igračke će sigurno pokrenuti njihovu maštu, dok ih usput pouče puno toga i dugotrajno im donose zabavu.“

Svjesni krhkosti i ranjivosti uzrasta kojem su njihovi proizvodi namijenjeni, osnivačice ističu da je ekološki pristup u proizvodnji imperativ: „Nakon što smo, u saradnji s našom dizajnericom, razvili proizvode, pristupili smo izradi tehničkih crteža. Znamo da mališani, pogotovo u dobi za koju su namijenjene naše igračke, stavljaju stvari u usta. Za površinsku obradu koriste se neštetna ulja i lakovi na vodenoj bazi. Svaka igračka u svojoj finalnoj fazi prolazi završni ručni rad koji daje posebnu notu našim igračkama. Sve igračke iz kolekcije premazane su lanenim uljem koje se koriste i u prehrani.”

Mirzana Omerović Muhić i Elida Muhić u društvu sa Samirom Avdić, CEO agencije Bravaria Industrial Marketing na nedavno održanom PIT DrwoCon 2024 / FOTO: Agencija Bravaria Industrial Marketing

Mladi brendovi i timovi koji ih razvijaju svakodnevno se suočavaju s različitim izazovima, ali predanost ideji i posvećenost vrijednostima te komunikacija s kupcima važan su podstrek poslu. „Suočavamo se s raznim izazovima svakodnevno. Svjesni smo da mladi brendovi često moraju prevladati izazove poput uspostavljanja tržišnog prisustva, izgradnje povjerenja potrošača i upravljanja resursima. Nama je zaista uspjelo da u ovih proteklih godinu dana (i malo više) uspostavimo snažnu zajedinicu korisnika. Feedback naših kupaca je odličan što nam daje ogroman vjetar u leđa“, ističe Omerović Muhić te dodaje da je „ključno da ostajemo posvećeni našim vrijednostima – kvalitet, dizajn i održivosti. Pritom, svaki izazov nam pruža priliku da se još više povežemo s našim ciljevima i da rastemo kao brend. Uvjereni smo da uz predanost, stručnost i otvorenost prema promjenama, možemo prevladati sve izazove koji nam se nađu na putu.”

U moru ponude igračaka na svakom koraku, proizvoda o čijem porijeklu, materijalima i načinima izrade često ne znamo mnogo, možda nije pretjerano reći da su Skule one rijetke dječije drangulije koje će dijete u prvim godinama, roditelji i domaćinstvo uopće trebati i s ljubavlju koristiti.

PIT DrwoCon 2024: Drvoprerađivačka industrija, usprkos negativnim trendovima, ima se čime (po)hvaliti

„Jako nam je drago da roditelji danas postaju sve više svjesni važnosti kvaliteta igračke s kojom njihovo djete dolazi u dodir svakodnevno. Postaju sve više svjesni važnosti sigurnosti, pouzdanosti i utjecaja igračke na dječji razvoj, tj. na razvoj motoričkih i didaktičkih sposobnosti. Njihova briga o kvaliteti proizvoda pokreće ponuđače poput nas da se kontinuirano usavršavamo i nudimo proizvode koji ispunjavaju visoke standarde roditelja u pogledu sigurnosti, obrazovne vrijednosti i održivosti“, zaključuju naše sagovornice.



Tags: drvene igračkeElida MuhićMirzana Omerović Muhićpreporucujemopreporukapreporuka urednikapreporukaurednikaSkule

Related Posts

Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije
Proizvodnja

Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije

19/02/2025
Inovacije u drvetu: Povratak s plastike na planetu
Proizvodnja

Inovacije u drvetu: Povratak s plastike na planetu

13/01/2025
Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    
Proizvodnja

Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

13/09/2024
Next Post
Objavljeni pobjednici 4. izdanja SIT Furniture Design Award

Objavljeni pobjednici 4. izdanja SIT Furniture Design Award

Kako unaprijediti kategoriju proizvoda kao što su vješalice za kapute? Upoznajte Angie Wall

Kako unaprijediti kategoriju proizvoda kao što su vješalice za kapute? Upoznajte Angie Wall

Trendovi u obradi drveta koje treba pratiti u 2024. godini

Trendovi u obradi drveta koje treba pratiti u 2024. godini

Pratite nas!

Preporučujemo

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

1 godina ago
Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

1 godina ago
Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

1 godina ago
Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

1 godina ago
Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

1 godina ago

Kategorije

  • Coffee Desk (4)
  • Events (12)
    • Konferencije (4)
    • Sajmovi (4)
  • Heroji industrije (1)
  • Industrija (51)
  • Leadership Management (2)
  • Personalni razvoj (1)
  • PIT Konferencije (5)
  • Proizvodnja (24)
  • Tehnologija (19)
No Result
View All Result

Najčitaniji tekstovi

Selman Selmanagic Institute of Wood Technology, bogata baština i potencijal za uspjeh bh. industrije

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Kada drvoprerađivač kupi šumu

WEINIG, stogodišnja tradicija i kvalitet mašina za obradu drveta

Sedam trendova u drvnoj industriji koji oblikuju graditeljstvo u 2025. godini

Prodaja u njemačkoj industriji namještaja pala je za gotovo 10 % u prvoj polovini 2024

Budućnost proizvodnje je osnažena generativnim dizajnom i vještačkom inteligencijom

KIMEL-FILTRI, sistemi za otprašivanje u industrijskim pogonima

Spahić: Ciljana upotreba resursa treba biti osnov za našu industriju

DRWO.ba

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing

Tel. +387 33 846 213
E-mail: info@pit.ba
Impressum | O nama | Oglašavajte se na DRWO.ba

Pratite nas  

No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing