Subota, 8 Novembra, 2025
DRWO.ba
Description of the image
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
DRWO.ba
No Result
View All Result
Home Industrija

Doc. dr. Sanin Hasanić: “Naš prvi kupac postao je naš najveći kupac”

Naš najveći uspjeh upravo je pozicioniranje na tržištu EU te povjerenje naših kupaca koji nam se stalno vraćaju. Poslovni kvalitet i poslovna ozbiljnost osnovni su principi kojima se vodimo.

Pit.ba Redakcija
11/03/2023
Industrija, PIT Konferencije, Proizvodnja, Tehnologija
Vrijeme čitanja:3 min
0
Doc. dr. Sanin Hasanić: “Naš prvi kupac postao je naš najveći kupac”
4
SHARES

Doc. dr. Sanin Hasanić izvršni je direktor Secoma , Visoko.

Može se pohvaliti bogatim radnim iskustvom koje je sticao tokom više od 23 godine na rukovodećim mjestima. Predaje na Katedri za industrijski inžinjering i CIM tehnologije na Mašinskom fakultetu u Zenici na predmetima uže naučne oblasti izbora – Projektovanje i upravljanje proizvodnim sistemima i kvalitetom.

 

PIT: Kako biste najradije predstavili kompaniju Secom? Čime se najviše ponosite?

Secom doo Visoko je kompanija koja posluje više od 30 godina. Imamo zaokružen proizvodno- poslovni proces od nabavke i rezanja trupaca do proizvodnje masivnog namještaja. Naši proizvodi, masivni namještaj, masivne ploče i pelet su prepoznati  od strane kupaca i mi već dugi niz godina izvozimo naše proizvode na zahtjevno tržište EU. Kompanija zapošljava 180 radnika i potpuno je u privatnom vlasništvu. Svi proizvodni procesi su upravljani i praćeni sa našom  pameti i našim inžinjerima koji su školovani na domaćim  Univerzitetima.

 

PIT: Koji su najveći uspjesi Vaše kompanije, na koja tržišta najčešće izvozite, te po čemu je vaše preduzeće drugačije od drugih?

Najveći uspjeh je što smo se održali ovaj niz godina na tržištu EU, te što smo stekli povjerenje naših kupaca koji nam se konstantno vraćaju. Primjer za to je da je naš najveći kupac, ujedno  i naš prvi kupac što samo pokazuje kvalitet i poslovnu ozbiljnost kojom se vodimo. Mi našu snagu crpimo iz znanja i posebnog odnosa prema našim radnicima. Uvodeći uspješne alate i metode  upravljanja kvalitetom i poslovnim procesima, uspostavljajući sistem kvaliteta smo izgradili povjerenje kod  kupaca, koji su to prepoznali,  i obezbjedili mjesto na tržištu. Proaktivno djelovanje, poštovanje rokova i dogovorenog kvaliteta su jedini način da se dugoročno opstane na tržištu.

PIT: Možete li nam reći kako dolazite do novih ideja kada su u pitanju novi proizvodi i dizajn samih proizvoda?

Generisanje novih ideja i njihovo razvijanje u realnim proizvodnim uslovima  je izuzetno bitno prilikom osvajanja/usvajanja novog proizvoda. Ovo je izuzetno važna i široka oblast da bi se kratko mogla objasniti ali postoje određene značajke koje karakterišu ovu oblast. Ukoliko su kompanije spremne da samostalno uvode nove proizvode one moraju posebnu pažnju usmjeriti na dio dizajna, marketinga i logistike tih novih proizvoda. Moraju poznavati tržišta na koje žele da plasiraju svoje proizvode. Takođe, kompanije koje nove proizvode usvajaju na način da proizvode za već poznate brendove sa svjetskog tržišta moraju se osposobiti da izuzetno brzo mogu da daju ponudu, uzorak te da su spremne da puste u proces proizvodnje nultu seriju kako bi pokazali kupcu da su osposobljeni da proizvedu kvalitetan proizvod. Mi, u ovom trenutku, proizvodimo za neke od najznačajnijih imena iz oblasti proizvodnje masivnog namještaja  i na to smo izuzetno ponosni.

PIT: Koji su po Vašem mišljenju danas najveći izazovi drvnog sektora te imate li neke preporuke za njihovo rješavanje?

Kao i za ostale proizvodne sektore, niti drvna industrija nije imuna na kretanja kako na lokalnom tako i na svjetskom tržištu. Posljednje turbulentne godine su donijele mnogo promjena, od izuzetno povoljnog ambijenta za proizvođače, do sadašnjeg izuzetno teškog i izazovnog vremena. Svako vrijeme nosi određene izazove i svi proizvođači, a posebno iz oblasti drvne industrije, jer je ona primarno izvozno orijentisana, moraju biti spremni na promjene i usvajanje novih informacija. Takođe, drvna industrija se mora proglasiti strateškom  granom privrede jer ova industrija, kao rijetko koja, koristi domaću sirovinu i domaću radnu snagu i pamet a izvozi na inostrana tržišta.  

PIT: Koliko je automatizacija, digitalizacija i generalno 4.0 industrija zastupljena trenutno u bh. drvnoj industriji? Šta ste vi uradili po ovom pitanju?

Mi živimo u eri 4.0 industrije i ona postaje uslov za dalji napredak. Digitalizacija i autimatizacija proizvodnje postaju neizbježne  i svi moraju nešto učiniti na ovom polju. Drvna industrija, a posebno industrija obrade masivnog drveta, je ovdje u nezavidnom položaju jer je tehnologija koja je potrebna izuzetno skupa i bez pomoći drugih subjekata nedostižna za većinu kompanija iz ove oblasti. Većinom, kompanije, a tako i mi,  su uspjele dostići određen stepen automatizacije u dijelu unutrašnjeg transporta te na taj način ubrzati proizvodnju.

PIT:  Šta bi na kraju bila Vaša poruka privrednicima naše zemlje?

Da posebnu  pažnju posvete odabiru i praćenju mladih  kadrova jer samo oni mogu donijeti dalji razvoj i napredak  industrije i društva u cjelosti.

Related Posts

Prirodna veza kada arhitektura čuva historiju
Industrija

Prirodna veza kada arhitektura čuva historiju

06/03/2025
Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije
Proizvodnja

Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije

19/02/2025
Sedam trendova u drvnoj industriji koji oblikuju graditeljstvo u 2025. godini
Industrija

Sedam trendova u drvnoj industriji koji oblikuju graditeljstvo u 2025. godini

14/02/2025
Next Post
Denisa Šečerbajtarević: „Privilegija je čovjekovo okruženje činiti ljepšim i svrsishodnijim“

Denisa Šečerbajtarević: „Privilegija je čovjekovo okruženje činiti ljepšim i svrsishodnijim“

“PIT DrwoCon 2023”: Apel konkurentne i prepoznatljive drvne industrije BiH

"PIT DrwoCon 2023": Apel konkurentne i prepoznatljive drvne industrije BiH

“PIT DrwoCon 2023” predstavlja: Kompanija COIMA, Italija

"PIT DrwoCon 2023" predstavlja: Kompanija COIMA, Italija

Pratite nas!

Preporučujemo

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

1 godina ago
Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

1 godina ago
Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

1 godina ago
Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

1 godina ago
Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

1 godina ago

Kategorije

  • Coffee Desk (4)
  • Events (12)
    • Konferencije (4)
    • Sajmovi (4)
  • Heroji industrije (1)
  • Industrija (51)
  • Leadership Management (2)
  • Personalni razvoj (1)
  • PIT Konferencije (5)
  • Proizvodnja (24)
  • Tehnologija (19)
No Result
View All Result

Najčitaniji tekstovi

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Prodaja u njemačkoj industriji namještaja pala je za gotovo 10 % u prvoj polovini 2024

Budućnost proizvodnje je osnažena generativnim dizajnom i vještačkom inteligencijom

Kanarski bor kao uzor: Premaz za zaštitu drveta od požara inspirisan prirodom

Pogledajte u kakvom drvenom objektu će pacijenti boraviti tokom renovacije najveće austrijske bolnice

Svjetska inovacija hrvatske tvrtke: ‘Za proizvodnju namještaja u laboratoriju smo stvorili tekuće drvo‘

Transformacija proizvodnje pomoću kontrole proizvodnog pogona i AI

Doc. dr. Sanin Hasanić: “Naš prvi kupac postao je naš najveći kupac”

PIT DrwoCon 2024, događaj koji će ponuditi rješenje

DRWO.ba

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing

Tel. +387 33 846 213
E-mail: info@pit.ba
Impressum | O nama | Oglašavajte se na DRWO.ba

Pratite nas  

No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing