Garnica gradi pogon u Urugvaju kako bi podržali sjevernoameričko tržište šperploče.
LOGROÑO, Španija i WILMINGTON, Del. — Garnica, globalni dobavljač održivih rješenja za šperploču, izvršila je nekoliko strateških imenovanja i dodavanja pet novih viših lidera u svoj sjevernoamerički tim: Alfonsa Muñoza, glavnog direktora za strategiju i rast, Nielsa Boelema, glavni komercijalni službenik, Jorge Farulla, menadžera logistike, Freya Hannah, prodajni predstavnik za teritoriju Can-Am i Patrick Nosler, predstavnik prodaje za regiju srednjeg zapada Sjedinjenih Država.
Rastuća investicija Garnice u njeno prisustvo u Sjevernoj Americi igrati će ključnu ulogu u realizaciji njenog ambicioznog plana rasta u narednih pet godina, saopštila je kompanija.
“Ovi novi dodaci u timu Garnice pokazuju našu nepokolebljivu predanost sjevernoameričkom tržištu”, rekao je Christian Michel, izvršni direktor Garnice. “Njihova stručnost i vodstvo će ojačati naše sposobnosti u pokretanju inovacija, isporuci izuzetnih proizvoda i podsticanju održivih praksi. Radujemo se što ćemo nastaviti da budemo partner od povjerenja našoj rastućoj bazi klijenata i nudimo viši nivo korisničke podrške i usluge u regionu.”
Pored brzog širenja svog sjevernoameričkog tima, kompanija se također nedavno obavezala na otvaranje nove fabrike strateški pozicionirane u Urugvaju, omogućavajući bližu otpremu svojim klijentima u Sjevernoj Americi. Kompanija kontinuirano stavlja naglasak na pružanje mogućnosti zapošljavanja u ruralnim područjima i pokretanje društveno-ekonomskog razvoja u regijama koje okružuju svoje fabrike.
Očekuje se da će nova fabrika otvoriti više od 150 radnih mjesta za kvalifikovano fabričko i kancelarijsko osoblje, kao i indirektno zapošljavanje građevinskih radnika i rukovaoca mašinama. Garnica je također radila na dizajnu linije ojačane Globulus šperploče koja djeluje kao održiva alternativa ruskoj brezi u smislu estetike i izdržljivosti, što znači da sjevernoamerički dizajneri i arhitekte više nisu opterećeni visokim tarifama i smanjenom dostupnošću tipično povezanim s baltičkom brezom.
Garnica sada ima potpuno operativan tim u Sjevernoj Americi koji se sastoji od potpredsjednika, pet prodajnih predstavnika, agenata za korisničku podršku i osoblja za logistiku i marketing. Zajedno su u mogućnosti da samostalno opslužuju američko tržište, dok blisko sarađuju sa svojim evropskim kolegama. Ova nova imenovanja na viši položaj i infrastrukturna proširenja naglašavaju posvećenost kompanije pružanju podrške i usluga bez premca sjevernoameričkom tržištu.