Nedjelja, 9 Novembra, 2025
DRWO.ba
Description of the image
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj
No Result
View All Result
DRWO.ba
No Result
View All Result
Home Proizvodnja

9 KORAKA KAKO RAZVITI VLASTITE PROIZVODE U DRVNOJ INDUSTRIJI

Za svaku kompaniju je od primarnog značaja da razvije uspješne nove proizvode koje će zadržati na tržištu i povećati tržišnu poziciju.

Pit.ba Redakcija
09/02/2023
Proizvodnja
Vrijeme čitanja:3 min
0
9 KORAKA KAKO RAZVITI VLASTITE PROIZVODE U DRVNOJ INDUSTRIJI
2
SHARES

Čini se da se svijet okreće sve brže. Za svaku kompaniju je od primarnog značaja da razvije uspješne nove proizvode koje će zadržati na tržištu i povećati tržišnu poziciju.

Novi proizvodi se mogu nabaviti na nekoliko načina:

– kupovinom licence

– kupovinom kompanije koja posjeduje novi proizvod

– kupovinom franšize

– razvojem vlastitog novog proizvoda

Svaki način ima nekoliko prednosti i nedostataka.

Dozvolite nam da se koncentrišemo na razvoj vašeg sopstvenog proizvoda. Došao sam do nekoliko otkrića radeći istraživanje za svoj magistarski rad o tome kako razviti nove proizvode u drvnim kompanijama. Otkrio sam da proces razvoja uspješnog proizvoda mora proći 9 faza:

  1. Traženje i evaluacija ideja

Proces traženja novih ideja mora biti dobro isplaniran. Može se dobiti unutar kompanije ili od vanjskih izvora (kupci, konkurenti, istraživačke institucije). Najviše se koriste brainstorming i morfološka analiza.

  1. Pretvaranje dobrih ideja u koncepte

Dobre ideje se pretvaraju u koncepte, koji se moraju testirati. Koncepti se mogu predstaviti fizički ili simbolički. Što je koncept više predstavljen u svom fizičkom obliku, tačnije rezultate dobijamo testiranjem. Izraditi prototipove. Drveni proizvodi, a posebno namještaj, moraju biti predstavljeni u fizičkom obliku, jer na kraju krajeva kupac mora to moći pravilno osjetiti.

  1. Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta podrazumijeva sistematsko prikupljanje i analizu podataka sa tržišta. Predlažem angažovanje specijalizovanih kompanija da to urade, ali vrlo konkretno razgovarajte o tome koje rezultate želite da imate. Mnoge metode su vrlo standardizirane i rezultati mogu biti potpuno beskorisni za vaše svrhe. Može koštati mnogo novca za ništa.

  1. Business-marketing analiza

Ovdje se odbija najmanje 50% prototipova. Business-marketing analiza se temelji na istraživanju tržišta i pokazuje da li je koncept spreman za promjenu u pravi proizvod. Ovdje morate procijeniti koje su tržišne šanse za proizvod, očekivani prihodi za razvoj proizvoda, troškovi proizvodnje i tačka rentabilnosti.

  1. Marketinški razvoj novog proizvoda

Ovdje je najvažniji zadatak odrediti glavna svojstva proizvoda, koja će vaš proizvod odvojiti od ostalih proizvoda na tržištu. Ovo će mnogo pomoći u podizanju brenda.

  1. Izrada proizvoda i planiranje proizvodnje

Proizvod bi trebao odgovarati trenutnoj proizvodnji kako bi se izbjegli dodatni troškovi ako je moguće. Možete birati između konvencionalnog i paralelnog inženjeringa. Korištenjem konvencionalnog inženjeringa, proizvod se prvo završava, a zatim se proizvodnja pokušava uklopiti oko proizvoda.

Predlažem korištenje paralelnog inženjeringa, gdje se proizvod i proizvodni proces razvijaju istovremeno. Korištenje ove metode će povećati izglede za uspješan razvoj proizvoda i smanjiti ukupne troškove.

  1. Testiranje tržišta

Testiranje tržišta će vam dati konačan odgovor o tome kako potencijalni kupci prihvaćaju vaš proizvod i koje su mogućnosti prodaje. Pronađite posljednje nedostatke proizvoda prije konačnog lansiranja. Testiranje tržišta može trajati od nekoliko dana do nekoliko mjeseci, ovisno o proizvodu koji želite testirati.

Pokušajte da dobijete sledeće rezultate tokom testiranja:

  1. a) informacije o karakteristikama proizvoda
  2. b) reakcija na prodajnu cijenu
  3. c) informacije o uspješnosti marketinga i prodaje proizvoda

Konačni rezultati tržišnog testiranja nam omogućavaju da odlučimo hoćemo li proizvod uvesti na tržište ili ne.

  1. Faza proizvodnje

Proizvodnja mora biti u stanju proizvesti tačan proizvod koji želite prodati na tržištu. Sva dokumentacija mora biti uredno pripremljena, kako biste mogli planirati nabavu materijala, proizvodnju, zalihe i prodaju.

  1. Podrška

Složenim proizvodima je uvijek potrebna podrška. Upute za montažu i priručnici za korištenje proizvoda samo su početak. Neki od proizvoda (također nekoliko drvenih proizvoda) trebaju održavanje ili čak rezervne dijelove.

Uvijek pomozite kupcima, jer na taj način gradite svoj brend i učite kako poboljšati proizvod.

Naravno, nekoliko gore navedenih faza može se izostaviti. Na primjer, sva istraživanja i analize tržišta mogu se izostaviti, ako odmah pronađete kupca za vaš novorazvijeni proizvod.

O ovoj temi, između ostalih, govorimo i na generalnom okupljanju drvoprerađivačog/sektora namještaja 16.3.2023. u Sarajevu a prijaviti se možete na linku: https://targer.ba/konferencija/pit-drwocon-2023-targer-ba/

Članak preveden sa linka: https://www.linkedin.com/pulse/9-steps-how-develop-your-own-products-wood-industry-matjaz-sivic/?fbclid=IwAR1BLmVFCkOepV7QQhIjnaoJoxcIq0vrucqmmPSkkiGf-ZeqAORxAPuR-NI

Related Posts

Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije
Proizvodnja

Izolacija od drveta – Sprječavanje vlage i skladištenje energije

19/02/2025
Inovacije u drvetu: Povratak s plastike na planetu
Proizvodnja

Inovacije u drvetu: Povratak s plastike na planetu

13/01/2025
Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    
Proizvodnja

Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

13/09/2024
Next Post
Balansiranje planiranja i kontrole proizvodnje u industriji namještaja

Balansiranje planiranja i kontrole proizvodnje u industriji namještaja

Doc. dr. Redžo Hasanagić: “Relevantan i primjenjiv nastavni program – ključ budućnosti industrije”

Doc. dr. Redžo Hasanagić: "Relevantan i primjenjiv nastavni program - ključ budućnosti industrije"

Drvna industrija: Može li nam automatizacija pomoći?

Drvna industrija: Može li nam automatizacija pomoći?

Pratite nas!

Preporučujemo

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

Najbolje drvo za kuhinjske ormariće

1 godina ago
Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

Selman Selmanagić Institute of Wood Technology na Gračaničkim poslovnim susretima SAPO 2024.

1 godina ago
Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

Alsea Bags, torbice od drveta koje će čuvati vaše uspomene    

1 godina ago
Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

1 godina ago
Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

1 godina ago

Kategorije

  • Coffee Desk (4)
  • Events (12)
    • Konferencije (4)
    • Sajmovi (4)
  • Heroji industrije (1)
  • Industrija (51)
  • Leadership Management (2)
  • Personalni razvoj (1)
  • PIT Konferencije (5)
  • Proizvodnja (24)
  • Tehnologija (19)
No Result
View All Result

Najčitaniji tekstovi

Kako zaštititi i održavati drvo u vlažnim uslovima?

Vizija za 2035. godinu: Kako će drvna industrija proizvoditi?

Prodaja u njemačkoj industriji namještaja pala je za gotovo 10 % u prvoj polovini 2024

Budućnost proizvodnje je osnažena generativnim dizajnom i vještačkom inteligencijom

Kanarski bor kao uzor: Premaz za zaštitu drveta od požara inspirisan prirodom

Pogledajte u kakvom drvenom objektu će pacijenti boraviti tokom renovacije najveće austrijske bolnice

Svjetska inovacija hrvatske tvrtke: ‘Za proizvodnju namještaja u laboratoriju smo stvorili tekuće drvo‘

Transformacija proizvodnje pomoću kontrole proizvodnog pogona i AI

Doc. dr. Sanin Hasanić: “Naš prvi kupac postao je naš najveći kupac”

PIT DrwoCon 2024, događaj koji će ponuditi rješenje

DRWO.ba

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing

Tel. +387 33 846 213
E-mail: info@pit.ba
Impressum | O nama | Oglašavajte se na DRWO.ba

Pratite nas  

No Result
View All Result
  • POČETNA
  • Proizvodnja
  • Industrija
  • Tehnologija
  • Leadership Management
  • Coffee Desk
  • Events
    • Konferencije
    • Online panel diskusije
    • Webinari
    • Sajmovi
  • Personalni razvoj

© 2023 DrWo.ba
Bravaria Industrial Marketing